Tag! – Happy 101

door Anna

 

Ik ben getagged door Manon van Wunderland en ik vind dit een erg leuke tag! Je moet 10 dingen opschrijven die je op dit moment gelukkig maken. En hier zijn mijn 10:

1. Zomer, ik hoop zoooo dat het snel warm wordt en de lente komt eraan dus een goed vooruitzicht!

2. Spaanse lessen die ik volg

3. Lekker eten

4. High Tea’en

5. Bloggen! Ook al heb ik niet altijd veel tijd, ik probeer toch altijd iets te plaatsen en de reacties zijn erg leuk!

6. Shoppen. Altijd, dat weten jullie wel.

7. Zumba & zumbamuziek. Heerlijk vrolijk!

8. Leuke / mooie foto’s plaatjes om inspiratie op te doen

9. Reizen. In april naar London en in de zomervakantie Cruisen

10. Lezen. Boeken, tijdschriften, blogs. Ik vind het allemaal leuk!

 


Ik tag:

1. Fleur & Dajana
2. Lizzy
3. Lydia
4. Kelly
5. Vera
6. Martine
7. Josephine
8. Dieuwke
9. Celeste
10. Rosa

