Review #11 – Essence mascara & catrice lipgloss

door Anna

De Mascara:
Deze is in de kleur paars. Het heeft een rubberen borsteltje wat heel flexibel is, dat vind ik wel fijn. Op de foto heb ik eerst mijn gewone mascara aangebracht, daaroverheen 1 laagje van deze paarse mascara. Zoals je ziet is het niet heel zichtbaar, maar ik wou spinnenpoten voorkomen. Ik denk dat je deze mascara leuk kan combineren met een grijze/zwarte of paarse oogschaduw. Toch ben ik meestal niet zo van de felle kleurtjes, ik houd meer van zwart en bruin. Maar voor een keer is deze mascara best leuk want hij is dan ook helemaal niet duur!

De lipgloss:
Deze gloss is in een donkerrood/bruine kleur. Links heb ik alleen lippenbalsem op (heb erg droge lippen, ben verkouden geweest!), rechts heb ik de lipgloss op. Hij is iets donkerder als m’n eigen lippen en daardoor ook niet heel opvallend. Ik vind dit een mooie kleur omdat ik zelf houd van neutrale kleurtjes. Deze kan je dus zo naar school op!

