Review #9 – Mineralissima oogschaduw

door Anna

Mineralissima is een make-upmerk gebaseerd op minerale make-up. Dit is dus heel fijn voor meiden die snel allergisch worden van bepaalde bestanddelen in make-up. Mineralissima heeft echt alle soorten make-up die je je maar kan bedenken, van blushes tot lipgloss. Ik mocht wat dingetjes testen en als eerste komt de oogschaduw aan bod.

De oogschaduws zijn in de kleuren Pink Champagne, Celestial en Onyx. Ze dekken alle drie erg goed maar toch gaat mijn voorkeur aan naar Onyx, omdat je hier een goede smokey eye mee kan maken. Op de foto heb ik een streepje aangebracht met mijn vinger, 1 laagje zonder oogschaduwbasis eronder. Ook vind ik Pink Champagne een mooie kleur, die goed zou passen bij een neutrale look.
Je kan deze oogschaduws kopen in een testervorm of in een potje van 2 gram. Dat kan je allemaal vinden op www.mineralissima.com.
De volgende keer laat ik je blushes, concealers, all over powders en foundations zien!

