De welbekende DIY fotostudio!

door Anna

Velen hebben deze site vast wel eens gezien: http://strobist.blogspot.com/2006/07/how-to-diy-10-macro-photo-studio.html. Je kan er een DIY fotostudio in elkaar zetten. Ik heb dit gedaan aangezien ik er een wou kopen en ze uitverkocht waren (aargh)! Ik zoek dus nog verder naar een echte fotostudio maar tot die tijd kan ik het met deze best goed doen. Hieronder foto’s van mijn studiootje (jawel, van een kerstpakketdoos!):

Ik heb daarna gelijk getest hoe hij werkte, met de gewone digitale camera (dus niet met mijn spiegelreflexcamera) en dat werkte zelfs al best goed! Als ik straks producten fotografeer met mijn spiegelreflex en ze daarna bewerkt heb ik helemaal een goed resultaat! Hier het resultaat met de digitale camera (helemaal onbewerkt!):

