New buy: Q10 Shampoo

door Anna

Gister ben ik naar de kapper geweest. Mijn haar was ZO droog en over de punten viel al helemaal niet te spreken! Ik heb het dus lekker in lagen laten knippen en de dode punten zijn er weer af. Ik gebruikte altijd blondshampoo, om mijn haar weer wat lichter te maken, maar omdat ik meer volume in mijn haar wil, zei de kapster dat ik ook eens volumeshampoo moest gebruiken (dat verzwaart je haar niet). Dus ik heb gister een shampoo gekocht. Ik ga hem denk ik deze week wel gebruiken en dan review ik hem voor jullie! Mijn oude shampoo is dus nog niet op, maar ik merk dat als ik afwissel van shampoo dat het goed doet voor mijn haar. Als ik altijd dezelfde shampoo gebruik glanst mijn haar minder en pluist het meer. En daarnaast deel ik jullie nog mee: bij de kruidvat is nu de schwarzkopf actie 2+1 gratis!

