Review#5 – Elf producten!

door Anna

Yeah, gister toen ik terug kwam van shoppen in Rotterdam, lag er een pakketje thuis. Ik wist eerst niet wat dit was, had ik iets gewonnen ergens? Ik kon het me niet herrineren. Toen kwam ik erachter dat ik voor ELF wat producten mocht testen! En hier is een review:

-

Dit zijn de producten:

Nagellak – Pearl Pink
Lipgloss met SPF 15
Oogschaduw paletje

Ik was zo blij met deze dingetjes, echt mooie kleuren!

-

De swatches van het oogschaduwpaletje. Van donker naar licht. Toen ik de zwarte opdeed dacht ik echt wow, dit is superdonker! Echt heel cool, hij is heel goed gepigmenteerd. Met dit paletje kan je volgens mij een supermooie smokey eye maken, dat ga ik snel een keer doen en dan laat ik hem aan jullie zien!

-

De nagellak. Deze is in de kleur pearl pink, een schattige roze kleur. Ik vind het een mooie en toch rustige kleur. Ik denk dat dit ook mooi is als je de bovenrandjes van je nagels als ‘french manicure’ doet, en dan deze kleur eroverheen.

-

Tenslotte de lipgloss. Het is een tubetje, die vind ik meestal niet zo heel handig, omdat de helft altijd naast het tubetje komt. Bij deze is dat ook een beetje zo, maar er zitten een soort gleufjes naast, waar de lipgloss dan een beetje in gaat zitten ipv dat het erlangs gaat. Het is een mooie nude kleur en hij blijft lang zitten.

Mijn conclusie: ELF producten zijn zeker fijn! Zeker als je weet dat je al deze producten kan bestellen voor maar €1 per stuk! Dit kan je doen op www.eyeslipsface.be
Ik wacht nog af op de bestelling, ik ben benieuwd naar de andere producten!

