Vakantie!

door Anna

Yeah ik heb vakantie, eindelijk! Ik was er echt wel aan toe, we hadden zoveel opdrachten de laatste weken. Na de vakantie alleen meteen weer tentamens… Wat ga ik doen deze vakantie?

– Morgen een hartfilmpje maken, mijn hartslag is rust scheen namelijk veel te hoog te zijn (ik kreeg een medische test bij de sportschool waar ik me dus voor heb aangemeld! Als ik er een tijdje zit, zal ik er nog wel een artikel over schrijven!)
– Naar Primark / Rotterdam met een vriendin
– Naar Den Bosch, extra uitleg krijgen over een toets. Daarna > Sporten/Sauna/Zonnebank en dan de stad in met mijn moeder
– Leren leren leren, en mijn opdrachten verder afmaken!

Ik wou eigenlijk een nachtje ergens in een hotel slapen, en dan een lekker beautyarregement erbij, maar daar is gewoon geen tijd voor! Ik heb nog zoveel te doen… Gaan jullie nog leuke dingetjes doen deze vakantie of wat hebben jullie in de vakantie gedaan?

