De leukste tv-progamma’s op dit moment

door Anna

Gooische vrouwen
Jullie kennen ze vast wel; de Gooische dames die steeds problemen hebben. Bijvoorbeeld met mannen, hun vriendschappen of een verslaving (Claire!). Het is een erg grappige serie. Ik weet er toevallig alles van, omdat ik mijn profielwerkstuk erover gedaan heb. Ik zeg: Iedereen kijken!

Benelux next topmodel
Weer een strijd tussen de meisjes die allemaal model willen worden. Dit jaar de Nederlanders tegen de Belgen. Op het eerste gezicht lijken de Belgische meisjes ‘aardiger’, tenminste zo zie ik het…

Project Catwalk
I love project catwalk. Verschillende designers strijden om hun eigen label te krijgen. Elke week ontwerpen ze iets anders en elke week valt er iemand af… Oh en I LOVE Heidi en TIM, Tim is zo cool, haha.

Model in 1 dag
Er wordt in model in 1 dag steeds een meisje van de straat geplukt om een fotoshoot te doen. 2 Fotografen strijden dan tegen elkaar om te beste foto

De Spaanse droom
Er strijden verschillende koppels om hun bed en breakfast. Ze moeten met z’n allen een bed en breakfast opzetten, en het koppel dat dit het langste volhoud, wat het meest geliefd is door de dorpsbewoners heeft uiteindelijk gewonnen, en mag er dan ook blijven wonen.

Grenzeloos verliefd
Nederlandse meisjes zijn verliefd geworden op een jongen die ver weg woont. In dit programma volgen ze deze meisjes en laten zien wat er allemaal bij komt kijken zoals de grote cultuurverschillen.

Boer zoekt vrouw
Dit vind misschien niet iedereen leuk, maar ik heb ZO hard moeten lachen de vorige keer. Het is zo grappig hoe sommige boeren met vrouwen zijn, omdat ze nog helemaal geen ervaring hebben. Ik ga het volgen, dan zit je er ook helemaal in. Ik vind het in ieder geval heel erg grappig!

Ik vertrek
Ook dit programma vind niet iedereen leuk denk ik. Ik vind het wel erg leuk, om te zien hoe Nederlandse mensen leven in het buitenland. Je ziet dat het erg anders is in het buitenland, en bijna iedereen heeft het ook moeilijk daar. Vooral met het opstarten.

En oh, ik ben vast nog heel veel leuke programma’s vergeten!

