What’s in the name?

door Anna

Hallo iedereen! Ik heb nu al een tijdje deze blog, ongeveer 4 maanden, en heb toen gekozen voor de naam itsyrlifestyle (it’s your lifestyle). Waarom heb ik die naam gekozen? Ten eerste betekend lifestyle letterlijk ‘levensstijl’, dit gaat iedereen natuurlijk aan, want iedereen leeft op een andere manier en vindt ook andere vinden belangrijk. Ik zal jullie vertellen welke lifestyle-subjecten ik leuk vind, en waarom…

Fashion/beauty » Volgens mij weten jullie wel waarom ik hier van houd, jullie zien vaak mijn vele shoplogs! Ik vind het leuk om leuke kleding/make-up te kopen, maar let wel op koopjes. Daarnaast vind ik het ook erg lekker om eens een beautydagje te houden en helemaal als ‘nieuw’ weer aan een nieuwe week beginnen.

Reizen » Ik heb nog niet veel gereisd, maar ben al in verschillende landen geweest: België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland en Turkije. Ik vind het super om lekker naar de zon te gaan, afgelopen zomer heb ik een cruise gemaakt. Maar ook vind ik het dan leuk om te zien dat er andere culturen zijn in landen. Alleen al om een andere taal de hele dag te horen, dan dat je gewend bent. Ik vind het geweldig! Zelf wil ik nog heel erg graag naar London en Amerika (Florida/Los Angeles/New York), maar steden als Praag, Antwerpen, Berlijn of Parijs zou ik ook nog graag willen bezoeken.

Living/wonen » Ik vind het leuk om een huis in te richten. Omdat ik net op kamers woon heb ik mijn kamer in kunnen richten met nieuwe meubels. Dat geeft een soort rust, als het gewoon gezellig in je kamer is. Ook vind ik het leuk om programma’s te bekijken waar ze bijvoorbeeld de leukste vakantiewoningen laten zien, in binnen en buitenland.

Food » Ik doe de opleiding Food Design, en dat bevalt mij heel erg goed! Ik wilde sowieso iets creatiefs, en ik vond eten ook altijd al erg lekker. Met de opleiding kan je vele kanten op, er was zelfs een jongen die stage liep bij ‘de taste of life’, dat televisieprogramma waarbij ze de eetculturen in andere landen gaan bekijken (en proeven!). Dat lijkt mij dus ook helemaal te gek! Ik zou wel iets met een tijdschrift of televisie willen doen, of bijvoorbeeld een eigen column. Maar zelf reclames maken of verpakkingen ontwerpen lijkt me ook te gek!

Books/reading » Ik vind het erg leuk om tijdschriften te lezen, zo kom je nieuwe dingen tegen. Ook vind ik het lekker om een boek te lezen, buiten in het zonnetje of met een kop warme choco op de bank. Even lekker niets doen, en lekker tot rust komen!

Pictures/Fotografie » Ik vind het erg leuk om foto’s te maken, vooral als je dan het resultaat ziet en het goed gelukt is. Ik heb ook een spiegelreflexcamera. Jammergenoeg heb ik weinig tijd om me er nog meer op te richten, ik heb namelijk ook photoshop, en dat zou ik nog wel wat beter willen leren.

Dit is wat ik belangrijk / leuk vind in het leven. Natuurlijk vind ik het ook leuk om met vrienden of familie lekker te gaan uiteten, of iets anders leuks doen. Dit past weer onder het kopje ‘Food’, maar kan je ook verstaan onder ‘Living’ of ‘Reizen’, omdat het gezellig is om samen thuis te zijn (living), of omdat het leuk vind om samen te reizen (reizen).Wat vinden jullie belangrijk / leuk in het leven?

