Mijn schoenen top 6!

door Anna

Hallo iedereen, ik laat jullie zien welke schoenen ik het leukste, fijnste of gewoon het mooiste vind! Ik heb namelijk erg veel schoenen, dus ik laat jullie nu maar een klein deel van mijn collectie zien! Ik wil nog een paar platte (suede) laarzen voor de winter, en eigenlijk wil ik ook een paar echte minnetonka’s, of een ander paar franjeschoenen! Ook draag ik wel eens platte ballerina’s op een panty (vind ik erg leuk!), en daarom maak ik een keer een ander artikel over mijn favo ballerina’s.

1. Franjeschoenen van de Primark – Ze zitten echt heel erg lekker en passen ook bijna altijd wel ergens onder!
-

2. Zara pumps – heb ze eigenlijk de laatste tijd wat minder aan, maar ze zijn zo leuk! Het weer is ook wat minder en dan vind ik het toch fijner om dichte schoenen te dragen. Maar deze passen ook bij veel dingen, een chique jurkje of een skinny bijvoorbeeld!
-

3. Leren enkellaarsjes van de C&A. Deze zitten erg lekker! Ik draag ze altijd onder een broek.
-

4. Platte laarzen – Lekker op een skinnyjeans als ik geen zin heb om op hakken te lopen, ze zitten heel erg comfy!
-

5. Pumps van Dolcis – Ook deze zijn leuk(er) voor de zomer, met een skinnyjeans draag ik ze voornamelijk.
-

6. Zwarte leren laarzen van de C&A. – De hak is niet heel hoog dus ze lopen ook gewoon lekker. Ze zijn ook nog eens erg zacht vanbinnen!
-

