De leukste welkomscadeautjes…

door Anna

Omdat ik zelf echt een tijdschriftenfreak ben, en ook 2 abonnementen heb lopen, laat ik jullie zien welke cadeautjes je nu krijgt bij een abonnement! Zelf wil ik nog een abo op de yes! of cosmopolitan, maar daar wacht ik nog even mee, omdat een abo niet heel goedkoop is, en ik nu toch al twee bladen heb (1 maand, 1 week).

COSMOPOLITAN

Bourjois gezichtsreinigingsset cadeau bij 6 nummers Cosmopolitan

Gezichtsreinigingsset van Bourjois, bij halfjaar; 20 euro,

of

abonneren
Pupa makeupsetje, bij halfjaar; 20 euro

FLAIR

Gratis Caffè Italiano  bij een abonnement  op Flair

Caffé Italiano, bij een jaarabonnement, iets duurder; €106,60

GRAZIA

Een kwartaal lang Grazia  voor 25,-+ gratis GOSH make-upset

Gosh makeup set, kwartaal; 25 euro

En voor de iets jongere lezeressen onder ons;

FANCY
Gratis Brunotti tas bij een Fancy abonnement
Brunotti tas, jaarabonnement; €42,25

COSMOGIRL!

Havaiannas slippers, bij een halfjaarabo; 20 euro

