Laptop!

door Anna

Yes! Vandaag heb ik eindelijk een laptop gekocht, nouja gekregen eigenlijk… Ik heb de acer aspire 7530, en hij was 500 euro bij de dynabyte. De webcam is echt súuuupergoed ik denk dat ik dus wel eens filmpjes voor jullie kan opnemen! Weet alleen niet goed via welk programmatje ik dat moet gaan doen, maar daar kom ik nog wel achter! Ook zit er een ingebouwde microfoon in, superfijn ook omdat ik straks in Den Bosch zit, en dan kan ik msnnen of skypen met mn ouders. Hij is trouwens 17 inch, best wel groot! Ik vind het zo fijn, dat ik eens ergens anders kan internetten dan in het computerkamertje! Ik zit nu in de woonkamer maar ik kan ook in mijn bed bijvoorbeeld zitten. Alles gaat via een draadloos netwerk echt superhandig. Er komen denk ik wel filmpjes, weet alleen niet hoe lang dat gaat duren!
P.s. blijf stemmen op mn poll (hieronder)!

