Verjaardag & Shoplog & Look & Nail of the day!

door Anna

Dit zijn de spulletjes die ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Ik kreeg 2 guess horloges, ik had ze zelf al uitgezocht (2e horloge 1 euro, zo’n actie!) dus ik wist eigenlijk al wat ik kreeg.

-

Een gouden (+ Nail of the day!)

-

En een zilvere..!

lotd

Dit had ik aan, een zwart jurkje van de primark, een gouden riem en mijn nieuwe gouden horloge!

We gingen shoppen op mijn verjaardag, en toen heb ik dit gekocht;

-

Gouden chain ketting; 7,- h&m

- -

Zilveren chain ketting, Newyorker 8,-

-

Zwart taillerokje, h&m 13,-

-

Tailleshortje, h&m 5,- (Sale!)

-

Armbandje en oorbellen; 1,- per stuk

-

Skinny jeans, 10,- Coolcat

-

Taille rokje, 5,- Coolcat

-

Wijdvallende top voor bijvoorbeeld in taillerokjes/short, h&m 5,-

-

Dit boek heb ik nog gekregen voor mijn verjaardag!

-

En… De gratis gosh mascara’s! De actie ging de 25e in, maar omdat we de bonnen en mascara’s de 24e al meehadden vroegen we of we het al in mochten leveren en het mocht! De dag erna is mijn moeder naar een andere kruidvat gegaan om nog 2 mascara’s in te leveren en ze had geluk want er lagen er nog net twee..!

