Op Kamers deel 2!

door Anna

En jawel, ik heb een kamer! De kamer zit in een studentenflat in Den Bosch, zoals ik al vertelde, een paar tiende/honderd meter van mijn school vandaan! En ik laat jullie zien wat voor spulletjes ik er waarschijnlijk in ga zetten.

-

Mijn kamertje (nog helemaal netjes wit, en de perfecte kleur vloerbedekking!)

-

De wastafel, (jaja een nijntje op de gang, studenten?! haha)

-

Het uitzichtje

ANEBODA Ladekast 3 lades ANEBODA Garderobekast
ANEBODA Ladekast 3 lades
ANEBODA Bedframe
MELLTORP Eettafel
Dit zijn de meubels die ik erin wil. Ik heb verder al deze lampjes gekocht;

LAMPAN Tafellamp

BORRIS Deurmat

Een deurmat

ALVINE SPETS Gordijn 2 stuks

Alvast gordijntjes voor de ene rails

Deze gordijnen komen ervoor;

LENDA Gordijn 2 stuks met embrasses

FNISS Prullenmand
En deze prullebak

LJUVLIG Beker
Theeglazen

DINERA Beker

Mokken

En verder nog wat schoteltjes, soepkommen enzo!

