Shoplog #9

door Anna

Gosh, nu ik dit typ ben ik weer opnieuw begonnen ‘windows explorer werkt namelijk niet meer’ GRR! Nouja, vandaag ben ik dus naar Rotterdam geweest, en heb flink ingeslagen! Ook was ik benieuwd naar de net nieuw geopende New Look, maar ik vond het een beetje tegenvallen. Ook verheugde ik me op de Bershka maar ook die viel tegen, heb er ook niets gekocht! Hier is wat ik wel gekocht heb;

-

Sloffen – Primark 5 euro

-

Pyama broek – 6 Euro Primark

-

Bh; 2 euro / 3 strings; 1 euro / 3 strings; 3 euro – Primark

-

Antislipsokken/sloffen – Primark 1.50

-

Zomerpyama (korte mouwen en driekwart broek) 3 euro. Winterpyama (fleece!) 7 euro

-

Tasje – 2.50

-

Zara top / jurk (ik draag hem als jurkje op een dikke legging) – 9.95

-

Tregging 7, lange leggings; 4 euro

-

Laarsjes – Primark 19 euro

-

Bolhemdje / jurkje – 7 euro Primark

-

Hemdjurkje – 7 euro Primark

-

Tailleriem 3 euro, Heupriem 3 euro, MS

-

Fleece deken – 3 euro Primark

-

Makeuptasje; 2 euro Primark

Slippers

Zwart met gouden slippertjes – 5 Euro Axi schoen

-

En tenslotte; mascara!

