Op kamers…

door Anna

Omdat ik over een paar maandjes in Den Bosch ga studeren, wil ik ook graag op kamers. Daarom sta ik al vanaf maart ingeschreven bij de woningbouwvereniging. Ik had vorige week gereageerd op een kamer maar was rangnummer 11, er waren dus nog 10 mensen die zich eerder aangemeld hadden. Nou wil ik perse in een bepaalde flat, maar er is nog een andere studentenflat (waar ik niet in wil), dus ik hoop dat die mensen ook op die andere flat reageren zodat ik eerder aan de beurt ben. Maar rangnummer 11 is nog goed te doen denk ik, ik hoop dat ik snel een kamer heb! Alleen zijn er deze week helemaal geen kamers vrij, helaas, maar voordat ik op vakantie was waren er wel 3 dus dat ligt er maar net aan, hopen dat er volgende week weer wat vrij staan! Maar goed, ik heb dus al ideeën voor mijn nieuwe kamer daar (hij is 5.30m bij 2.90m, best wel groot vond ik zelf) en die wil ik met jullie delen!

Ik wil mijn kamer in deze kleurtinten houden, eigenlijk nog net allemaal een tintje lichter;

Kleurenwaaier

Daarbij wil ik graag deze lamp kopen, ik koop er dan 2 denk ik, 1 voor op mijn nachtkastje en 1 op mijn bureau (2.50, ikea);

LAMPAN Tafellamp

Verder wil ik denk ik een 2 persoonsbed, zoiets vind ik wel mooi;

-

of zoiets;

-

In ieder geval een simpel bed, wat niet duur is…

Verder heb ik bij de xenos al van die schilderijen gezien met New York erop, in het zwart wit. Daar wil ik er 2 van, en dan wil ik ook een memobord waar je op kan schrijven, en een paar kleine fotolijstjes bij elkaar met leuke foto’s erin. Oh en natuurlijk een passpiegel, een niet zo dure natuurlijk!

RIBBA Lijst voor 15 foto's

Deze lijst is trouwens ook erg leuk, om al je foto’s in te doen! (19.95 ikea, 82x62cm)

Ik heb al wat dingetjes gekocht, zoals een supergrote gebroken witte sprei bij de Action, en ook wijnglazen en koffiemokjes bij de Action.

- -

