Shoplog #2

door Anna

Gister was ik bij de Action, jawel die goedkope winkel, en ik heb er voor 20 euro samen met mn moeder heel wat leuke dingetjes gekocht. Ze hebben er namelijk heel veel merk producten (loreal, natusan etc.) voor een supergoedkope prijs! En daarbij is álles goedkoop.
Ik heb gekocht.
– 3 Schriften, van die met zon ringetje erdoorheen, alvast voor het nieuwe schooljaar (70 cent ps)
– Een ‘tekenblok’ waar je zelf kleding op kan maken (gespot bij http://thebeautyqueen.comuv.com/, alleen zij had hem van de kruidvat (7 euro) en deze was 1.8o euro!). Ik weet nu namelijk al dat er verveeldagen komen in de vakantie en dit is toch wel grappig!

Book

– Maskertjes

maskersss

– Natusan baby lotion voor de droge huid
– Een oldskool spijkerjasje
– Een grote roze zonnehoed

-

– En verder nog balisto’s, spaanse totatenbroodjes, je kent dat wel, als je eenmaal aan het laaien bent kan je niet meer stoppen! (en mijn moeder had nog wat dingetjes nodig zoals wasmiddel & pleisters)

Daarnaast heb ik nog wat dingetjes bij de kruidvat gekocht namelijk

– Deze oogschaduw; hij is echt MAT, wat ik erg fijn vind, echt een nude look!

-

– En deze 2 kleine serums

-

Maar eigenlijk noem ik dit geen shoppen, haha. Ik ga gewoon mee boodschappen doen met mijn moeder en zie dan soms wat dingetjes! Maandag ga ik trouwens naar Rotterdam (Primark) om écht te shoppen!

