Primark!

door Anna

Hee iedereen,
Kennen jullie de primark al? Het bestaat al een tijdje hoor en volgens mij kennen heel wat van jullie het wel, maar voor de mensen die het nog niet kennen hier een stukje! Primark is een suuupergoedkope winkel, en er zit er 1 van in Nederland. Die zit namelijk in Rotterdam (Alexander, niet in het centrum!). Ik ben er 1 keer geweest en ik ga na mijn examens weer! Ik vond het super, alles was zo goedkoop en hip (het lijkt net een H&M maar dan NÓG goedkoper)! Bijvoorbeeld een shirtje voor 4 euro en een tasje voor 5. Ik kwam met 2 goedgevulde tassen terug, voor maar 63 euro. Hieronder wat foto’s om wat impressies op te vangen. Ik zou zeggen; op naar Rotterdam. Als je wat verder woont is een treinkaartje misschien duur.. Maar mijn moeder heeft gelukkig een 40% kortingkaart en dan valt het hartstikke mee. Gelukkig maar, want als je eens niet veel vindt, dan zijn die paar kledingstukken (of accesoires etc) toch nog duur!

 Primark Rotterdam!
primark2.jpg

Ze hebben er trouwens echt vanalles; dameskleding, herenkleding, kinderkleding, woonspulletjes, accesoires, bikini’s etc!

Edit;
Dit heb ik gekocht in december/januari;

(& more (lees bij de reacties) maar daar kan ik geen foto’s van vinden haha)

