Opruimen

door Anna

Ik had al mijn beautyspulletjes in 5 verschillende dozen/makeuptasjes etc. zitten, dus ik dacht; daar moet verandering in komen!

Zo was het eerst;

Zooi! Zooitje!

Gister heb ik bij de Xenos een klein opberg kastje gekocht waar ik al mijn makeup in doe. Het kost 5.99. Ik ga er nog een bij halen, want niet alles past erin. Dat zie je ook nog aan mijn bureau, want die is nog niet helemaal opgeruimd. ;)

Bureau

Opbergkastje Opbergmandje

Links het kastje, rechts een mandje 1.99 met haarspulletjes, fohn, stijltang, krultang etc.

Verder heb ik nog een nieuwe spiegel van de IKEA (9.99)

Spiegel

En mijn sieradenbord is ook weer opgeruimd

Sieraden

Perdonne voor de slechte kwaliteit foto´s, ik zit in mijn examenperiode en maak wat fototjes met mijn mobiel. Mijn spiegelrefl. komt later weer tevoorschijn!

